متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

کربلایی حسین عینی فرد | یا زینب که میگم تو دلم میشه طوفان


شور بسیار زیبا
یا زینب که میگم تو دلم میشه طوفان
کربلایی حسین عینی فرد
~ Ya Zeynab k Megam to Delam Meshah Tofan
~ Hussein Einy Ferd
--متن --
یا زینب که میگم تو دلم میشه طوفان
                    یا زینب که میگم یعنی یک ختم قرآن
                                            یا زینب که میگم از ته دل بگو جان
یا زینب که میگم شور و طغیان دریاست
                     یا زینب که میگم وارث بی بی زهراست
                                       یا زینب که میگم عصمت الله کبری ست
       حق منصب همیشه مقرب /  دلم شده هر شب هوایی زینب
          حق دارم بگم سگ یارم  / فقط شده کارم گدایی زینب
               بی بی مه بی بی مه شده ام در لواء زینب بیمه

یا زینب که میگم بیمه میشم به مولا
                      یا زینب که میگم مـُرده پا میشه از جا
                                                یا زینب که میگم میزنه زانو سقا
یا زینب که میگم به خدا دلنشینه
                        یا زینب که میگم خطبه آتشینه
                                                  یا زینب که میگم ذکر ام البنینه
           دریا دل دم ابــو فاضل / دل من و مشکل گشـایی زینب
             دین ایمان مفسر قرآن / جهان پی فرمانروایی زینب
                بی بی مه بی بی مه شده ام در لواء زینب بیمه

یا زینب که میگم کوه صبر و وقاره
                          یا زینب که میگم زن با اقتداره
                                              یا زینب که میگم نفسش ذوالفقاره
یا زینب که میگم تو دلم هر طپش قلب
                          یا زینب که میگم اینه فریاد عشقم
                                            یا زینب که میگم توی صحن دمشقم
       حق منصب همیشه مقرب /  دلم شده هر شب هوایی زینب
          حق دارم بگم سگ یارم  / فقط شده کارم گدایی زینب
               بی بی مه بی بی مه شده ام در لواء زینب بیمه

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.