متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

یه جون دارم اونم فدا ( زمینه جدید و زیبا ) کربلایی جواد مقدم


یه جون دارم اونم فدا - زمینه جدید
🎶 کربلایی جواد مقدم
📆 جلسه هفتگی ۹۵/۱۰/۱۵
🎪 هیات بین الحرمین طهران
~Ye Jon Daram Aonam Fida
~ Karbalae Javada Moghadam
~ 1395 Haftegi -1438
~ Heiat beynolharameyn

-- متن مداحی --
یه جون دارم اونم فدا یه یار جونی میکنم
هر کی یه جور منم یه جور دارم جوونی میکنم
خوشم که وقت من توی هیئتای تو میگذره
چی بهتر از اینکه با تو خوشگذرونی میکنم
واسه من واجب تر از آب و نونه کربلا
پدرم منو سپرد به امون کربلا
همه جا یه رنگه جز آسمون کربلا
خدا مادر منو برسونه کربلا

آقـام آقـام ای حــسـیـن ... آقـام آقـام ای حــسـیـن

آرزومه سوار کشتی سریع و سِیر بشم
تو باشی باعث نجات، من عاقبت بخیر بشم
از کرم مُحَرّمت نذار که بی نصیب بشم
بذار مثل حبیب بشم، بذار مثل زهیر بشم
تویی سایه سارَم ای پادشاه کربلا
کاش امونم بدی با سرپناه کربلا
اسم من رو بنویس تو سپاه کربلا
بسته راه غصه تا بازه راه کربلا

آقـام آقـام ای حــسـیـن ... آقـام آقـام ای حــسـیـن

الهی که اسم منو عاشق و مجنون بخونن
مثل رسول ترک منم یک سگ دربون بخونن
الهی که جنازمو خونی تو قبرم بذارن
سر مزارم روضه ی شام غریبون بخونن
لِـتُـرابِـکَ الـفِـدا، لِـتُـرابِ کربلا
حتی دلتنگم آقا واسه خواب کربلا
صفا و مروه کجا تب و تاب کربلا
مثل کعبه میکنم اقتدا به کربلا
آقـام آقـام ای حــسـیـن ... آقـام آقـام ای حــسـیـن

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.