متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

هرجا روضه ی تو باشه(شور جدید و دلنشین) جواد مقدم


هرجا روضه ی تو باشه بوی پیرهنت رو میده - شور جدید
🎶 کربلایی جواد مقدم
📆 جلسه هفتگی۹۵/۱۰/۸
🎪 هیات بین الحرمین طهران
~ Her Ja Rozah To Bashah
~ Karbalae Javada Moghadam
~ 1395 Haftegi -1438
~ Heiat beynolharameyn
-- متن مداحی --
هر جا روضه ی تو باشه بوی پیرهنت رو میده
مادرم شال گردنمو از کربلا خریده
من فدای چشای ملیحت
نیست کسی توی کرم شبیهت
پس نذار آرزوی ضریحت رو دلم باشه
ای به قربون دست کریمت
جون نوحه خونای قدیمت
کی میشه یه قدم تا حریم فاصلم باشه
با چشای ترم
دلم میخواد منم برم
یه اربعین با مادرم، حرم
خدارو شاکرم
بزرگ شدم پای علم
شدم اسیر ذوالکرم، حرم
دعای مادرم حرم حرم حرم حرم حرم
یه اربعین برم حرم حرم حرم حرم حرم
هر جا که میگم اسم تو بوی تربتو میگیرم
حتی توی بهشت سراغ هیئتو میگیرم
روضه هات قرار بیقراره
روضه هات بوی فاطمه داره
کربلارو یاد من میاره، شافعم میشه
روضه هات واسه ما چاره سازه
واجب خداست عین نمازه
از گدا رسول ترک میسازه، زهرا بانیشه
بارونیه چشام
آقا یه فکری کن برام
ازت یه کربلا میخوام، آقا
هوائیه برات
دل تموم نوکرات
تو حسرت یه کربلات، فدا
دعای مادرم حرم حرم حرم حرم حرم

یه اربعین برم حرم حرم حرم حرم حرم
دستمو روی سینه میذارم و میگم آقا سلام
یعنی میشه یه اربعین آقا من پیاده بیام
باورش واسه خودم بعیده
نوکری که حرم رو ندیده
از یه عالم و آدم بریده، یه نگاهی کن
من که با دم تو جون میگیرم
جون زهرا نذاری امیرم
کربلارو ندیده بمیرم، منو راهی کن
آبروی کرم
تویی تموم باورم
تا جون دارم حسین میگم، میگم
کلام آخرم
یه روز با دست مادرم
میشم مدافع حرم، حرم
دعای مادرم حرم حرم حرم حرم حرم
یه اربعین برم حرم حرم حرم حرم حرم

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.