متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

حمید علیمی | برات گریه میکنم،به پات گریه میکنم | نوحه فاطمیه


 برات گریه میکنم،به پات گریه میکنم -  شور لطمه‌ زنی
🎤 کربلایی‌ حمید رضا علیمی
🏴 شب اول دهه اول فاطمیه ۱۴۳۸-1395📆۹۵/۱۱/۱۹
🎪هیئت دیوانگان امام‌حسین(ع)کاشان
~ Barat Gerayah Mekonam
~ hameed Alimi 
~ Noaha Ayame Fatemeyah

--متن مداحی --
برات گریه میکنم ، به پات گریه میکنم
تو که گریه میکنی ، باهات گریه میکنم
.
چرا گریه میکنی پسر عمو بیا درداتو به من بگو
نبینم سرت روی زانوته ،ببین فاطمه هم  روبروته
.
ای جونم فدات تو فقط گریه نکن
میمیرم برات ، تو فقط گریه نکن
.
جون بچه هات تو فقط گریه نکن
پسر عمو گریه نکن ، گریه نکن
.
علی مولای منی ، علی دنیای منی
علی آقای منی ، منم مجنون تو تو هم لیلای منی
.
اگه زهرا خستس فدا سرت
دل من شکستس فدا سرت
اگه خونمون سوخت فدا سرت
دل فاطمه ات سوخت فدا سرت
.
می خندم برات تو فقط گریه نکن
میگیره صدات، تو فقط گریه نکن
پیش بچه هات تو فقط گریه نکن
.
پسر  عمو گریه نکن ، گریه نکن ….
.
عجل داره میرسه ، جونم بر لب میرسه
بیا تا گریه کنیم ، الان زینب میرسه
.
بیا تا که بیصدا گریه کنیم
برا داغ کربلا گریه کنیم
.
برای دم آخر حسین
که تنها میشه خواهر حسین
.
میگه خواهرم ، تو فقط گریه نکن …
جون مادرم تو فقط گریه نکن …
رو نی رفت سرم ، تو فقط گریه نکن
.
زینب به سر زنان سوی که میدود
او را چه میشود نام که میبرد …
.
عزیزم حسین ، عزیزم حسین ….
--
مداحی و نوحه جدید ایام فاطمیه
نوحه مداحی جدید کربلایی حمید علیمی ، حمید رضا علیمی 1395
متن برات گریه میکنم،به پات گریه میکنم
دانلود آهنگ گریه میکنم برات از فریدون آسرایی
دانلود آهنگ گریه میکنم نیوشا ضیغمی
رمان گریه میکنم برات
دانلود آهنگ گریه میکنم برات کمی آروم میگیرم
دانلود گریه میکنم برات
دانلود اهنگ گریه مرتضی پاشایی
دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام دوباره
گریه میکنم برات گریه میکنی برام

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.