متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

مداحی طوفانی"عینی فرد" در دسته عزاداری شهر زنجان | بی قرارم حروله با شور...





مداحی طوفانی کربلایی حسین عینی فرد در دسته عزاداری شهر زنجان

بیقرارم هروله با شور و شین را دوست دارم

~ Beghararm Hervalah Ba shouro Shen

~ Hussein Einy Ferd

~ Dastah Azadari Shehre Zanjan

-- متن مداحی--

بی قرارم حروله با شور و شین رو دوست دارم

نوکری برا حسین رو دوست دارم

ای نگارم قمر روی زمین رو دوست دارم

من امیر المومنین رو دوست دارم

تک یل ام البنین رو دوست دارم

ای نگارم زنجیر زلف نگار رو دوست دارم

مستی سینه زم ها رو دوست دارم

ای نگارم اره اخرین حجج رو دوست دارم

رضا صامن الحجج را دوست دارم

منتظر های فرج رو دوست دارم

تو یی شاهم  من گدایی درت رو دوت دارم

من رقیه دخترت را دوست دارم

من عقیله العرب را دوست دارم


No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.