متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

گریه میکنم آخ مثل بچگیام (شور خیلی زیبا) کربلایی جواد مقدم


گریه میکنم آخ مثل بچگیام
کربلایی جواد مقدم
✅ شب 28 صفر 
~ Oh, I cried like a child
~ Geryah Mekonam Aah Mesle Bachegam
~ Javad Moghadam
--متن مداحی--
گریه میکنم آقا مثل بچگی هام
یه شب دیگه هم بشه روضه بیام
تویی شب روشن توی چشام
منم و دل تیره و روی سیاه
به نخ کرمت دلمو پیله بزن
یه سری به دیوونه ی دیرینه بزن
یادته پدرم دست منو می گرفت
میگفت پسرم اینجوری به سینه بزن
حسین وا وا حسین وا وا
بیشتر از همیشه تو دلم غمته
چی شده کوچه ها پر پرچمته
تو خیابونا وقتی علم می بینم
یعنی که دیگه ماه محترمه
به فدای تو و به فدای علمت
کم منو قبول می کنی به کرمت
هرکسی تو مسیر تو قدمی گرفت
برسه قدمش یه روزی به حرمت
نگاها به کتیبه ی مکتبته
خبرایی تو روضه ی هر شبته
دلی که شده سفره نشینه حرم
روزی بگیر خیمه ی زینبته
خیمه ی خواهرت خونه ی امیدمه
منو بده نشون بگو که مریدمه
وقتی میخوره آب میگه بیچاره رباب
به یاد عطش و گلوی بریدنت
---
متن گریه میکنم آخ مثل بچگیام
دانلود نوحه گریه میکنم مثل بچگیام
گریه میکنم آخ مثل بچگیام جواد مقدم تصویری
گریه میکنم آخ مثل بچگیام تصویری
جواد مقدم گریه میکنم
گریه میکنم آخ مثل بچگیام حدادیان
دانلود نوحه گریه میکنم مثل بچگیام
متن گریه میکنم
جواد مقدم دلم رو بردی غصمو خوردی
دانلود مداحی گریه میکنم از سید علی مومنی
گریه میکنم آخ مثل بچگیام تصویری
جواد مقدم خودتو به عالم معرفی کن
کربلایی جواد مقدم - مداحی جدید 1395

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.