متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

حب الحسین اجننی دیوونگی(شور ترکیبی) جواد مقدم


حب الحسین اجننی دیوونگی کار منه 
کربلایی جواد مقدم و میثم استاد آقا
--متن مداحی --
میثم استاد آقا:
حب الحسین اجننی دیوونگی کار منه
کار ندارم من با کسی وقتی حسین یار منه
حک شده اسم تو آقا روی نگین عقیقم
آخه تو این دار دنیا تو هستی یار و شفیقم
کربالیی جواد مقدم:
توی این دار دنیا تویی یار و شفیقم
توی این بزم روضت با رفیقات رفیقم
از وقتی که با تو رفاقت کردم
به تو عادت کردم یه وصیت کردم
بذارن آقا توی قبرم تربت
که توی اون غربت سر بذارم راحت
پابند روضتم میزنم سینه
قبر وقیامتم با تو تضمینه
ثاراهلل یا حسین ابی عبداهللمیثم استاد آقا:
تو شاهی و رعیتم من با تو غرق نعمتم
من با تو ام علی الخصوص شبایی که تو هیئتم
هر کی که خاک پای تو باشه منم خاک پاشم
حوصله سر میره وقتی یه لحظه بی تو که باشم
کربالیی جواد مقدم:
بی تو که باشم حوصلمم سر میره
من که واست آقا جونمم در میره
تو مهربونیت شبیه حضرت زهراست
بهتر که بگم بچه به مادر میره
عشقت پا تو قلب انس و جن میذاره
دریا سرشو به روی شن میذاره
عاشق یعنی اون بچه ای که پا روضت
کم کم دیگه داره پا به سن میذاره
حاال منمو خاطره های بچگیم محرما
سایت رو دیدم افتاده روی زندگیم پا علما
زنجیری که بابام واسه من خریده بود یادش بخیر
مادر منو با پیرهن مشکی دیده بود یادش بخیر
یا سیدی یا حسین ابا عبداهللمیثم استاد آقا:
سینه زدن زیر علم دور شیش گوشه ی حسین
این میشه دورهمی هیئت بین الحرمین
درسته که هستم اسیر میون روز مرگی هام
خوبه که گریه میکنم اونم مثل بچگی هام
کربالیی جواد مقدم:
گریه میکنم آخ مثل بچگیام
یه شب دیگه هم بشه روضه بیام
تو یی و شب روشن توی چشام
منم دل تیره و روز سیام
به نخ کرمت دلمو پینه بزن
یه سری به دیوونه ی دیرینه بزن
یادته پدرم دست منو میگرفت
می گفت پسرم اینجوری به سینه بزن
حسییییین وا ا ا ایمیثم استاد آقا:
تا کی باید بشینمو برا حرم دعا کنم
رفقامو یکی یکی راهی کربال کنم
کرببالمو ندادی اشک منو در اوردی
تو که دل من رو بردیو غصه ی من رو خوردی
کربالیی جواد مقدم:
دلم رو بردی غصمو خوردی
اشکمو در اوردی کربال نبردی
بازصبوری بازم دوری داری منو میکشی اینجوری
گریه کردم با این اشکام داری گناهامو میشوری
رحمی به حالم کربال شکسته بالم کربال
شبای جمعه ات شد هرشب خواب و خیالم کربال
رؤیای دلم کربال کربالمیثم استاد آقا:
تویی که سینه زنیو همیشه فکر حرمی
تو خادم الحسینیو منتظر محرمی
ای نوکر ارباب عشق با دل پر داغ و ماتم
حاال بیا و خودت رو معرفی کن به عالم
کربالیی جواد مقدم:
خودتو به عالم معرفی کن بذار بدونن نوکر حسینی
بذار بدونن افتخارت اینه غالم علی اکبر حسینی
خودتو به عالم معرفی کن بذار بدونن وقف روضه هایی
بذار بدونن تشنه ی زیارت بذار بدونن اهل کربالیی
بذار بدونن گریه کنی بی تابی بذار بدونن سینه زن اربابی
بذار بدونن عمریه که شب ها با سالمی به شاه بی کفن می خوابی
مددی حسین بن علی ثاراه

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.