متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

همش دلم میگیره برا حرم | سید مجید بنی فاطمه | واحد فوق العاده زیبا



واحد فوق العاده زیبا

همش دلم میگیره برا حرم شب جمعه بیشتر

سید مجید بنی فاطمه

~ Hamesh Delam Megerah Boru Haram

~ Seyed Majid Bani Fatemeh

--متن--

همش دلم میگیره برا حرم شب جمعه بیشتر

دلم میخواد یه بار به کربلا برم شب جمعه بیشتر

میگن که زائرا میان به کربلا شب جمعه بیشتر

میگن که مادرت میریزه اشک برات شب جمعه بیشتر

اصلا شبای تحت قبه حالیه

اونجا باشم نرم چیز محالیه

اصلا همین ضریح قشنگه عالیه

جای من و شما پائین پا خالیه

اللهم الرزقنا زیارت الحسین

اللهم الرزقنا شفاعة الحسین



همیشه توی زندگی کنارمی تو قیامت بیشتر

تو دنیا خیلی احتیاج به تو دارم تو قیامت بیشتر

الهی سایتون نشه کم از سرم چقده میخوامت

میدونی تو لحظه های آخرم چقده میخوامت

دلم فقط خوشه به این که نوکرم

که عمریه فقط گدای این درم

دلم خوشه که اسمتونو میبرم

که مادر شماست همیشه مادرم

اللهم الرزقنا زیارت الحسین

اللهم الرزقنا شفاعة الحسین

--

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.