متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

کربلایی جواد مقدم | مداحی بسیار زیبا "خیلی وقته دلم تنگ حسینه"





حالات دیدنی و لطمه زنی کربلایی جواد مقدم

همراه میکس مداحی بسیار زیبا

خیلی وقته دلم تنگم حسین



-- متن مداحی --

 بگو با دل حزین ای نسیم سحری

بده از لیلی به این دل مجنون خبری



بگو از کرببلا عشق دلها چه خبر؟

اولش بگو که از خود لیلا چه خبر؟



بگو از صحن و سرای ابالفضل چه خبر؟

بگو از کبوترای ابالفضل چه خبر؟



وقتی که دیگه ازدوری بریدم

خیلی وقته که لیلامو ندیدم

چطوری خودمو آروم کنم من؟



وقتی غم توی قلبم لونه کرده

منو عشق حسین دیوونه کرده

چطوری خودمو آروم کنم من



******



یکی از حال و هوای حرم برام بگه

یکی از گلدسته های حرم برام بگه



یکی از شیش گوشه وخیمه گاه برام بگه

یکی از القمه و قتل گاه برام بگه



کی میشه کرببلا رو باچشمام ببینم

کی میشه بیام تو جنت الارباب بشینم



خیلی وقته دلم تنگ حسینه

تو دلم داغ بین الحرمینه

چطوری خودمو آروم کنم من؟



خیلی وقته که صحنشو ندیدیم

اذون حرمش رو نشنیدم

چطوری خودمو آروم کنم من؟



******

نکنه ولم کنی برم آواره بشم

عشقتو نفهممو دیگه بیچاره بشم



نکنه اصل و رها کنم از تو رد بشم

نکنه فقط من عاشق یک گنبد بشم



نکنه تو این زمونه به بیراهه برم

تو رو جون مادرت کرمی کن با کرم



نکنه آقا از چشات بیفتم

نزاری دیگه من به پات بیفتم

چطوری خودمو آروم کنم؟



 اگه امضا نشه غلامی من

همه جا می پیچه بدنامی من

چطوری خودمو آروم کنم من؟


No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.