متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

از همه شاه های دو عالم سری(شورجدید و فوق العاده) کربلایی جواد مقدم


از همه شاه های دو عالم سری - شور جدید
🎶 کربلایی جواد مقدم
📆 جلسه هفتگی ۹۵/۱۰/۱۵
🎪 هیات بین الحرمین طهران
~Az Hamah Shah Hae Do Alam Sari
~ Karbalae Javada Moghadam
~ 1395 Haftegi -1438
~ Heiat beynolharameyn

--متن مداحی -
از همه شاهای دو عالم سَری
زینت رو شونه ی پیغمبری
خدارو شکر که نائل اومدیم به
مقام معظم نوکری
نذار که محتاج به غِیرت بشم
الهی پیرم کنی تو روضه هات
منم آقا یه روز زُهیرت بش
کارم گیره آقا، میگن تو کریمی
آقا جون تو عشق اول آخریمی
به همین نفس هایی که زدم برات امشب
بذار اربعین امسال بمیرم برا زینب

مَن لی غُیرک یا حـسین ... مَن لی غُیرک یا حـسین

از همه خوبای جهان بهتری
بگو آقا از بَدیام میگذری
چقدر بهت میاد آقا این لقب
مقام معظم دلبری
هر کیو دیدم آقا جون بندته
بهشت من آقا فقط خندته
حسین گفتم دلم آروم گرفت
خدایی اربابی برازندته
محبوبم حسینه، عشق هر نَبیّه
جونم رو بگیر تو تَل زینبیه
شب جمعه ها آقا حرمت میگن غوغاست
آقا بانی روضت خود حضرت زهراست

مَن لی غُیرک یا حسین ... مَن لی غُیرک یا حسین

تو مهربون تر از پدر مادری
منو با کوه بَدیام میخری
سینه زن توایم زیر سایه ی
مقام معظم رهبری
خیلی دلم تنگه برا کربلا
دیگه داره تموم میشه صبر من
اگه مُردم جون اباالفضل بیا
با رُقیَت بالا سر قبر من
تو دنیا و عقبا، عشقت میشه لازم
دارم زندگیمو از شهزاده قاسم
به شرافتم آقا بی تو حال من زاره
همه حاجتا دست حضرت علمداره

مَن لی غُیرک یا حسین ... مَن لی غُیرک یا حسین
--

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.