متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

شور ترکیبی (حب الحسین اجننی دیوونگی ) جواد مقدم - مهدی آینه

~ شور ترکیبی - حب الحسین اجننی دیوونگی کار منه
 ~ کربلایی جواد مقدم و حاج مهدی آینه 
~ شب تاسوعا 1395 ~ شب نهم محرم - 1438 - 1395 
~ هیئت غریب مدینه امیر کلا 
~ Shoure Tarkebi : Hubal Hussein Ajanane Devongi 
~ Karbalaei Javad Moghaddam
-- متن مداحی --
حُبُ الحُسین اَجَنَّنی دیوونگی کار منه

کار ندارم من با کسی وقتی حسین یار منه

حک شده اسم تو آقا روی نگین عقیقم

آخه تو این دار دنیا تو هستی یار و حبیبم

توی این دار دنیا تویی یار و شفیقم

توی این بزم روضت با رفیقات رفیقم

از وقتی که با تو رفاقت کردم

به تو عادت کردم یه وصیت کردم

بذارن آقا توی قبرم تربت

که توی اون غربت سَر بذارم راحت

پابند روضتم میزنم سینه

قبر و قیامتم با تو تضمینه

ثارالله یا حسـین اَبی عبدالله ... ثارالله یا حسـین اَبی عبدالله

تو شاهی و رعیتم من با تو غرق نعتم

من با توام علی الخصوص شبایی که تو هیئتم

هر کی که خاک پای توست باشه منم خاک پاشم

حوصله سَر میره وقتی یه لحظه که بی تو باشم

بی تو که باشم حوصلمم سَر میره

من که آقا جونمم برات در میره

تو مهربونیت شبیه حضرت زهراست

بهتر که بگم بچه به مادر میره

عشقت پا تو قلب انس و جن میذاره

دریا سرشو به روی شن میذاره

عاشق یعنی اون بچه ای که تو روضت

کم کم دیگه داره پا به سن میذاره

حالا منم و خاطره های بچگیم مُحرَّما

سایَت رو دیدم افتاده توی زندگیم پا عَـلَما

زنجیری که بابام واسه من خریده بود یادش بخیر

مادر منو با پیرهن مشکی دیده بود یادش بخیر

یا سیّدی یا حسین اباعبدالله ... یا سیّدی یا حسین اباعبدالله

مـنّـت بذار رو سَرم زائر کربلا بشم

میون بین الحرمین عاشق و مبتلا بشم

نگین انگشتر عشق عقیقی و دُر نابی

همیشه سروری و مولا تویی که سید شبابی

سید شبابی تو اربابی

آقا ما بی شما از هر بدی بدتر آره

گرفتاره بدهکاره عزاداره

شدم من تا خود محشر آقا آقا آقا

من کجا و روضت کجا خوابم یا بیدارم آقا

یوسف نبودم اما تو شدی خریدارم آقا

خدارو صد مرتبه شکر که من تورو دارم آقا

بدی من خوبی تو آقا کدوم سنگین تره

چه لحظه ای از دیدن حرم تو شیرین تره

مگه خون کبوترات از خون ما رنگین تره

آقـام آقـام آقـام آقـام ... آقـام آقـام آقـام آقـام

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.