متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

حرم حرم نمیره فکرش از سرم - سید مجید بنی فاطمه



مداحی فوق العاده زیبا

حرم حرم نمیره فکرش از سرم

سید مجید بنی فاطمه

~Karbala it's thought does not leave my mind

~ Haram Haram Namerah Fekresh Az Saram

~ Seyed Majid Bani Fatemeh

-- متن --

اسمتو نگیر از صدای من

من برای تو .. تو برای من

من برای تو .. تو برای من

توی قلب من... کربلای تو؛ توی دست تو... کربلای من

من محال بی تو باشم ؛ لحظه ای ازت جداشم

چقد خدا کریمه که حسین تو زندگیمه

با کسی کاری ندارم با تو خوبه روزگارم

ای آقا...

حرم حرم نمیره فکرش از سرم؛

میخوام برم ؛منم با پدر و مادرم ؛خرابم نکن... جوابم نکن...

با یه یا حسین به تو میرسم

عاشقت شدم به خداقسم

تو زیاد داری مثل من ولی... من بدون تو خیلی بی کسم

التماسمو نگاه کن، یه شبی منو صدا کن ؛همه زندگیم برا تو ولی عشق کربلاتو

از دلم نگیری آقا... قسم ات می دم به سقا

ای آقا

آقام آقام... فقط می مونی تو برام... بزار بیام... آخه دیونه ی کربلام... می خواهمت تو رو نگو که برو...

حرم حرم نمیره فکرش از سرم؛

میخوام برم ؛منم با پدر و مادرم ؛خرابم نکن... جوابم نکن

--

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.