متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

دلدارم حسینه دار و ندارم حسینه (مداحی جدید) کربلایی جواد مقدم

دلدارم حسینه دار و ندارم حسینه - واحد جدید
🎶 کربلایی جواد مقدم
📆 جلسه هفتگی ۹۵/۱۰/۲۲
🎪 هیات بین الحرمین طهران
~Deldaram Husseinah Daram o Nadaram Husseinah
~ Karbalae Javada Moghadam
~ 1395 Haftegi -1438
~ Heiat beynolharameyn

--متن مداحی --
دلدارم حسینه ، دار و ندارم حسینه
اون که بش زندگی مو بدهکارم حسینه
.
با تو خوبه حالم  ای پشت و پناه عالم
از اینکه غلامم  خیلی به خودم میبالم
.
آخ که چه قدر ماهی ، ابا عبدالله ی
من نوکر دربار ، تو هم شهنشاهی
.
به به چه آقایی ثانی نداری خدایی
به حق رقیه یک نظری یک نگاهی
.
بی تو باشم غم دارم
یه زیارت کم دارم
ثارالله
.
مددی یا ثارالله …
.
کشتی نجاتت سکان دارش رقیه اس
هیات خوبه چون که پایه گذارش رقیه اس
.
به حق رقیه این دلمو  دست به زر کن
قسمتم کرببلا یک شب دم سحر کن
.
دلبر و دلداری ، عشق علمداری
تو رفاقت واسم تو کم نمیزاری
.
در بندنگاتم ، عاشق گنبد طلاتم
ثابت میکنم که تا آخرش من باهاتم
.
بی تو باشم غم دارم یه زیارت کم دارم ثارالله
مددی یا ثارالله …
.
مستم مست چای آخر روضت آقا جون
امشب یه کرببلا کنار بزار برامون
.
سرخ سینم از بس محکم زدم به سینه
آخه بی بی زهرا نوکرشو داره می بینه
.
همه ی کس و کارم ، ماه شب تارم
به جون ابالفضل خیلی دوست دارم
.
دوست دارم آقا از همون قدیم ندیما
بازم جمع مثل سابق جمع کریما
--
متن دلدارم حسينه
متن دلدارم حسینه دار و ندارم حسینه
کربلایی جواد مقدم شام شهادت فاطمیه اول 95 - دلدارم حسینه دار و ندارم
کربلایی جواد مقدم مداحی جدید
 جلسه هفتگی 22 دی ماه 95 - دلدارم حسینه دار و ندارم

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.