متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

دنیا رو میخام چیکار بدون مرتضی | حسین عینی فرد



سبک: شور مستانه طوفانی حیدری 
عنوان:دنیا رو میخام چیکار بدون مرتضی
مداح: حسین عینی فرد 
بیاد زنده یاد سید جواد ذاکر طباطبایی
هیئت لواءالزینب سلام الله علیها قم
متن اشعارمداحی:
دنیارو میخام چکار 
بدون مرتضی
جون شیعه بسته شد
به جون مرتضی
دنیای من
حیدر حیدر
آقای من
حیدر حیدر
اُمای من
حیدر حیدر

حیدرحیدر حیدرحیدر

دنیا در تسلط
علی بود فقط بحر مسلمین علی
ولی بود فقط 
شاه محشر
حیدر حیدر
هستم نوکر 
حیدر حیدر

حیدر حیدر حیدر حیدر

تا وقتی نفس دارم
سگه رقیه ام
خیلی بش بدهکارم
سگه رقیه ام
با اذن امام رضا
غلام زینبم
دارم عشق کربلا 
غلام زینبم
ای بت شکن
زینب زینب
ارباب من

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.