متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

شورزیبا ترین (بود و نبود من) کربلایی نریمان پناهی



شور (بود و نبود من...)
کربلایی نریمان پناهی 
شب شهادت حضرت زهرا(س) ، جمعه ۹۵/۱۱/۲۲
🔴 هیئت رزمندگان مکتب الحسین(ع)
متن مداحی :
بود و نبود من ای همه تار و پود من
هستی من نرو تو ای یاس کبود من
.
ای یاور علی تو ای دلاور علی
یه لحظه زل نزن به چشمای تر علی
.
نرو جون علی ، ببین ز دنیا خسته ام
نرو جون علی ، تو این بازو شکسته ام
.
بمون اگه میشه همسرتو تنها نزار
نرو جون علی تو ای پهلو شکسته ام
.
مرو یا فاطمه مرو مرو یا فاطمه
.
وقتی که در میسوخت با آتیش نمرودی ها
فضای خونه پر شده بود از دود سیاه
.
وقتی لگد میزد از پشت در اون بی حیا
میخ گذاخته شد با سینه تو آشنا
.
مرو یا فاطمه مرو مرو یا فاطمه
.
محسن فدایی شد ، ناله زدی فزه بیا
میخ گذاخته شد با سینه تو آشنا
.
ریختن تو خونمون نامردا و حرومی ها
میخ گذاخته شد با سینه تو آشنا
.
منو و میبردن یه عده نامرد و لعین
من دست بسته و تو هم با یه غمی عظیم
.
مرو یا فاطمه مرو مرو یا فاطمه
.
با بدنی کبود دیدم شدی نقش زمین
من دست بسته و تو هم با غمی عظیم
.
مرو یا فاطمه مرو مرو یا فاطمه

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.