متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

تو تو بستری دلگیرم | محمود کریمی (ویژه شهادت حضرت زهرا)



سبک: زمینه فوق العاده زیبا
عنوان:تو تو بستری دلگیرم شبای آخری دلسیرم
مداح: محمود کریمی 
ویژه شهادت حضرت زهرا س
متن مداحی
تو ، تو بستری دلگیرم
شبای آخری دلسیرم

بدون من بری می میرم ، می میرم ، می میرم
چقدر خزونه چشات دلگیره ، دلم بهونه برات میگیره
خونه بدون صدات زندونه ، علی بدون نگات می میره
وای ... من می میرم اگه تو از کنارم بری
اصرار نکن نمی تونم بزارم بری

اشک ما به پات می ریزه
خواهش بچه هات ناچیزه

خونه بی خنده هات پاییزه ، پاییزه ، پاییزه
بازم همه نفسات خونینه ، بازم گوشه ی لبات خونینه

حسن دوباره باهات تب کرده ، ببین چشای گلات خونینه
وای ... آروم بگیر حالا که کنج این بستری

اصرار نکن نمیتونم بزارم بری

من می میرم اگه تو از کنارم بری
اصرار نکن نمی تونم بزارم بری
دل نگو دلم ویرونه ، یه چیزی تو دلم میخونه
داغ تو رو دلم می مونه ، می مونه ، می مونه




چرا خمیده تر از دیروزی ، چرا برا حسن هی می سوزی

چرا با شهادتین این شبها ، پیرن برای حسین می دوزی
وای ... گریه نکن داره می باره اشکه حسین

از حال نرو برا لبای خشک حسین

من می میرم اگه تو از کنارم بری
اصرار نکن نمی تونم بزارم بری

اجرا شده در شب سوم فاطمیه دوم 1392 هیأت رایة العباس(ع)

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.