متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

شیر جنگ آور بنت اسدی، یاحیدر - حمید علیمی (مدح امیرالمومنین)



شیر جنگ آور بنت اسدی، یاحیدر
واحد امیرالمومنین
📆۹۵/۱۱/۲۹
ایام_فاطمیه۱۴۳۸-مهدیه اصفهان
هیئت بضعة النبی (س)
کربلایی‌حمیدرضاعلیمی

متن مداحی
شیر جنگاور بنت اسدی یا حیدر

مظهر روی خدای صمدی یا حیدر

همه ی عرش خدارا بلدی یاحیدر

همه جا ذکر لبانم مددی یا حیدر

می کند نام قشنگت به خدا دلبری ام

از طفولیت خود تا به کنون حیدری ام

نفسی دارم اگر از کرمت دارم وبس

میل بوسیدن خاک قدمت دارم وبس

درسرم شوق طواف حرمت دارم وبس

دردل خود بخدا درد وغمت دارم وبس

دل که شد جای علی قیمت زر میگیرد

مرده با ذکر”علی” جان دگر میگیرد

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.