متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

حسین سیب سرخی | نگام کن بانوی مظلومه من (مداحی زیبای)



واحد : نگام کن بانوی مظلومه من
حاج حسین سیب سرخی

شب اول فاطمیه دوم
۱شنبه ۸اسفند ۱۳۹۵
مجتمع فرهنگی مذهبی
ریحانة الحسین
متن مداحی :

نگام کن بانوی مظلومه ی من

نگام کن کشتیه پهلو گرفته

.

حسابش رفته از دستم که ماهم

الان چند روزه که از من رو گرفته

.

تو مثل لاله ی سرخی میمونی

که از رنگش شهر لاله زاره

بگو جون علی طاقت میاری

آخه حیدرکسی جز تو نداره

.

مرو فاطمه جان ، فاطمه جان

.

از اون شب که تو درداتو نگفتی

برای من چاهه که تنها رفیقه

.

اون ضربی که کوبید درب به پهلوت

ندارم شک که زخم تو عمیقه

.

مرو فاطمه جان ، فاطمه جان

.

تا کی باید تورو گریون ببینم

گلم دلتنگ روی خندتم من

.

اگه حیدر نبود اینطور نمیشد

برا اون حادثه شرمندتم

.

تا یاد کینه اش از حیدر افتاد

لگد جوری به در زد که در افتاد

.

میون آتیش و دود و هیاهو

زیر پاهای مردم کوثر افتاد

.

بیاد محسنم میسوزم هر دم

دلم قد همه دنیا گرفته

خدا لعنت کنه گلچینیو که

گل نشکفتمو از ما گرفته

.

مرو فاطمه جان ، فاطمه جان

.

خیالت راحت ای خانوم خونه 

وصیت های تو یادم میمونه

.

حواسم به لب های حسین هست

نمیزارم یه شب تشنه بمونه

.

ولی تو کربلا ما بین گودال

لباش از فرط خشکی میشه صد چاک

.

میبینم که داره جون میده اما

جلو چشماش میریزن آب و رو خاک

.

تورو میبینم اونجا بین مقتل

که با هر ضربه شمر میری از حال

.

همون پیراهنی که دوختی واسش

سرش دعوا میشه بالای گودال

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.