متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

رضا هلالی | زهراست یادگاری نور خدای من | اشعار حضرت زهرا(س)



واحد | زهراست یادگاری نور خدای من - حضرت زهرا(س) شهادت زبان حال امیرالمومنین 
ایام فاطمیه دوم
هیئت ثارالله مسجد الهادی
حاج عبدالرضا هلالی
متن مداحی
زهراست ، یادگاری نور خدای من
خورشید صبح و ظهر و غروب سرای من

پرواز می کنیم از این خانه تا خدا
من با دعای فاطمه او با دعای من

ما نور واحدیم ، نه فرقی نمی کند
من جای او بتابم یا او جای من
مست تجلیات خداوندی همیم

من با خدای اویم و او با خدای من
یک طور حرف می زند انگار بوده است

در ابتدای خلقت و در ابتدای من
دنیا ! تمام آنچه که داری برای تو

یک تار موی خاکی زهرا برای من
کاری که کرد فاطمه کار امام بود

زهراست پس علی من و مرتضای من
ما یک سپر برای جهازش فروختیم

چیزی نبود تا که بمیرد به پای من
هر شب دلم به گفتن یک فاطمه خوش است
از من مگیر دلخوشی ام را خدای من

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.