متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

شب جمعه ها به تو توسل می کنم - حاج حسین سیب سرخی



شب جمعه ها به تو توسل می کنم
حاج حسین سیب سرخی
ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا
متن مداحی
شب جمعه ها به تو توسل می کنم
غم دوریتو دارم تحمل می کنم
ای صبح سپید ....
ای شاه شهید ....
از کودکی ام به غم تو دلم شده مبتلا
مجنون توام ....
مدیون توام ....
بی تابه زیارت یک شب جمعه ی کربلا
(ای ذکر مدام ....
ای ختم کلام ....)2
ارباب منی ، منی ، علیک السلام ....
حسین ..... وا .... 4
تا نفس دارم ....
می خوام فقط گریه کنم ....
پای مقتل ت تا خط به خط گریه کنم
وای از بدنت ....
پس کو کفنت ....
وای ازدم مغربو روضه ی گودی قتلگاه ...
افتاده علم ....
می سوزه حرم ....
وای از غم زینب و غربت خیمه ی بی پناه
ای خون خدا ....
شاه شهدا ....
از دامن تو دستم نمیشه جدا
حسین ..... وا ....

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.