متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

نوکر خوبی نبودم (نوحه و شور دلنشین) مجید بنی فاطمه | HD

نوکر خوبی نبودم 
سید مجید بنی فاطمه 
ایام فاطمیه شب پنجم 1394
shor - nokare khobi nabodam - Majid Bani Fatemeh

متن نوحه “نوکر خوبی نبودم” سید مجید بنی فاطمه

نوکر خوبی نبودم، خودمم می دونم آقا
ولی من هر چی که باشم، پای تو می مونم آقا
*
دم غروب میگیره دلم
نگو حرم، که میره دلم
همه رفیقام رفتن، من موندم آقا
*
به جون هر چی که مرده قسم
اگه به کربلا برسم
برا تو میمیرم، تنها با یه نگاه
*
می بینی آقا، شده گریه کار نوکرت شب و روز
می بینی آقا، چقدر حرم ندیده مونده هنوز
*
تا شنیدم شبای جمعه، حرمت داره چه حالی
مادرت میرسه از راه، دوباره جای ما خالی
*
اگه بشم مسافر تو، یه شب جمعه زائر تو
دیگه دلم آرومه آرومه آقا
*
یه دل سیر نگات کنمم
تو حرمت سلام کنمو
دیگه نمی خوام چیزی از تو به خدا
می ترسم آقا، دم آخری نیای بالا سرمو
می ترسم آقا، بمیرم نبینم آخرش حرمو
می ترسم آقا
*
می بینی آقا، شده گریه کار نوکرت شب و روز
می بینی آقا، چقدر حرم ندیده مونده هنوز

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.