متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

کوه تقوا زینب تکلیفم با زینب(شور زیبا) حاج حسین عینی فرد

حاج حسين عيني فرد 
كوه تقوا زينب
مكتب الزهرا س شهران
مداحی جدید محرم 1396
Hossein Einy Ferd

متن مداحی:
کوه تقوا زینب تکلیفم با زینب؛در کعبه خواهیم زد پرچم یا زینب

جان تویی جانان تویی حیدر دوران تویی؛سرفرازم از خطبه های تو کربلای میرم با دعای تو
اربعین حرم پا به پای تو دختر علی من فدای تو؛زینب مدد زینب مدد زینب مدد زینب مدد

شمشیرِ حیدر بود دختر کوثر بود؛در شام و در کوفه سردارِ خیبر بود
جان تویی جانان تویی حیدر دوران تویی؛خطبه اَت چون ذوالفقار معدن حجب و وقار

تویی اسیر و بی پدر یزید؛مشت محکمت خورده بر یزید کاخِ دشمنو کرده ایی خراب
یاور تو بود دختر رباب یاور تو بود دختر رباب؛زینب مدد زینب مدد زینب مدد زینب مدد

بی تابم یا زینب در خوابم یا زینب؛من هستم نوکر و اربابم یا زینب
دینِ من ایمان من معنی قرآنِ منی؛رزق نوکری دستِ زینبِ حضرت حسین مست زینبه

مستِ حیدرم شیعه مذهبم شصت و نه دفه سگِ زینبم؛زینب مدد زینب مدد زینب مدد زینب مدد
کربلایی حسین عینی فرد-شور-وفات حضرت زینب-هیئت عاشقان حضرت زینب

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.