متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

به دلم نفس میده / عزیز دلم زهرایی - جواد مقدم (شورامام زمان )


به دلم نفس میده هر کی ازت یاد می کنه ( شور )
- کربلایی جواد مقدم 
( مداحی امام زمان )
هیئت خادم الرضا علیه السلام قم
مداحی جدید محرم 93 1396
Javad Moghadam(Noha Imam Mehdi)
Azize Dele Zahraee
متن
به دلم نفس میده هر کی ازت یاد میکنه

اسم شیرینت حسین عالمو فرهاد میکنه

اسمت شیرینه

که به دل من میشینه

آرزوی قلبم اینه

موج دریا شم

به دور ضریحت باشم

روی لب خشکت جا شم

خیلی آقایی عزیز دل زهرایی

عزیز دل زهرایی عزیز دل زهرایی

--------

واسه تو زیاده گریه ام ولی خیلی نمیشه

واسه این آدم مجنون هیشکی لیلی نمیشه

اسمم مجنونه

گدای در میخونه

که بدی بهش پیمونه

پیمونه دستم

مینوشم از این می مستم

همیشه غلامت هستم

خیلی آقایی عزیز دل زهرایی

عزیز دل زهرایی عزیز دل زهرایی

---------

پر و بال زخمی رو حواله به قفس نده

دلی که روز پدر هدیه گرفتی پس نده

آره بابامی

نور خونه ی رویامی

عشق تو واسم الزامی

دوریت سنگینه

واسه دلی که غمگینه

عکس حرمت تسکینه

خیلی آقایی عزیز دل زهرایی

عزیز دل زهرایی عزیز دل زهرایی

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.