متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

کربلایی جواد مقدم | مداحی در فراق کربلا - این عجب حکایتی شده

مداحی سوزناک در فراق کربلا
این عجب حکایتی شده / باورش آقا سخته برام
کربلایی جواد مقدم
~ Bavaresh agha Sekhtah Baram
~ Javad Moghadam
-- متن -- 
باورش آقا سخته برام
کمتر از حتی کبوترام
چون نزاشتی کربلا بیام 
حسین
تو دلم قیامتی شده
کربلا چه حصرتی شده
این عجب حکایتی شده
حسین

..
این نفسای آخر و
بزا بکشم توی حرم
همه اومدن و من نمیومدم
این دور از کرم تو

حسین هر کی ایومده دیونه شده میگه دوباره ببرم
یه زمین و یه کروبلا یه حسین و یه حرم

حسین وای
***
وقتشه که واکنی درو
یک نگاه کنی بی چاره رو
از کنار من جایی نرو
حسین

کاش دوباره قسمتی بشه
قبل مرگ یه فرصتی بشه
قسمته ما کربلا بشه
حسین
..
همه رفیقام اومدن
منو دوست نداری
مردم رو دلم داغ
حرمتو گذاشتی

حسین چه کردی آقا تو با دله من چی ایومد آقا بسرم
یه زمینو یه کربلا یه حسینو یه حرم

حسین وای
***
زندگیمو تو دادی نمک
قصه هام گذاشت سر به فلک
خسته ام دیگه آقا کمک
حسین

خوبی از شما بدی ز من
نزر کربلا جون و تن
خیلیا هنوز نیودن

..
تویی امید من تویه
شبای ناامیدی
هر دفعه من خودم زمین
تو به دادم رسیدی

حسین همه حاصلم تنگ شده دلم همه عمر واست نوکرم
یه زمینو یه کربلا یه حسینو یه حرم

حسین وای

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.