متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

کربلایی جواد مقدم | حسین اصن اسم تو آدمو دیوونه تر میکنه | شور جدید فاطمیه


حسین اصن اسم تو آدمو دیوونه تر میکنه - شور جدید
🎶 کربلایی جواد مقدم
📆 شب اول فاطمیه اول ۱۳۹۵
🎪 هیات بین الحرمین طهران
~Hussein Asan Asme to Adamo Devonah tar Mekonah
~ Javad Moghadam
~ Shab 1 Fatemeyah 1395 - 1438
~ Heiat beynolharameyn

متن مداحی:
حسین اصلا اسم تو ادمو دیوونه تر میکنه
غم عشقته داره چشامونو تر میکنه
حرمی بده تو خماری گدا سر میکنه
.
حسین ، اصلا اسم تو جای شراب ِ برای دلم
داری میشنوی عمری صدای نوای دلم
قاطیه با هوای تو حال و هوای دلم
.
یه عمر ِ که مست و خراب ِ توام
نمک گیر طعم شراب تو ام
.
همین بسه واسه قیامت من
غلام رباب تو ام
.
شراب که میگم ته چای تو ِ
دلم دوباره زیر پای تو ِ
.
ببین حرمم به طبیب افتاده
لنگ ِ یه امضای تو ِ
.
با خط نستعلیق نوشته رو پرچم
هر کی شور روضه هاتو نمیخواد  ، بره به جهنم
.
یا اباعبدالله حسین ، اباعبدالله …
.
حسین دور ممبر و عشق  تو مارو جمع میکنه
مهر تو به هر عاشقی میلمو کم میکنه
چای روضه هاتو بی بی فاطمه دم میکنه
.
حسین دل به هر کی جز تو بدم چوبشو میخورم
بالاغیرتا اینقدره سخته که از تو دورم
با این سینه زنی گناهامو دارم میشورم
.
امیری حسین و نعم الامیری
بیا دستای خالیمونو بگیر
.
تو تر کنی لب اطاعت میکنم
فقط بگو واسم بمیر
 .
نخ عباتو تبرک میگیرم
مث صیدمو تو دامت اسیرم
.
نمیدونم اما دلم روشنه
واسه رقیه ات میمیرم
.
با خط شکسته ، نوشته رو پرچم
هر کی منکر رقیه باشه بره به جهنم
.
یا اباعبدالله حسین ، اباعبدالله …
.
حسین فدای پدرت پدر و مادرم
حس خوبیه وقتی که دست میکشی رو سرم
از تو روضه یه پل تا حرم میزنم میپرم
.
حسین از اون بچگی دور بر تو و  هیاتتم
آره سایه نشین ِ کتیبه و بیرقتم
حرفم حرفه آقا ، من تا آخرش نوکرتم
.
میبینمش عکس گنبد طلاتو  دار و ندارم دلمه برا تو
از این  شور و شین باید ببوسم دست همه نوکراتو
.
حرفم به اوناس که پی یه فرصتن طعنه بزنن به ما به سادگی
تو مو میبینی و من پیچش مو ، تورو چه به دیوونگی
.
با خط معلی نوشته رو پرچم
هر کی علی و آل شو نمیخواد بره به جهنم
.--

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.