متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

حرف غمت که باشه (شور زیبا) کربلایی مهدی رعنایی


حرف غمت که باشه (شور)
کربلایی مهدی رعنایی
ایام فاطمیه دوم ۱۳۹۵ 
مکتب الزهرا شهرستان آران و بیدگل
مداحی های حاج مهدی رعنایی، به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه دوم سال 95 رمضان محرم شور 1396 شهادت حضرت زهرا (س) ۱۳۹۵
mahdi ranaee
متن مداحی :
حرف غمت که باشه شادی حرامم میشه
وقتی میگم اسمت رو دنیا به کامم میشه
با چشمای ابری میگم حسین
تو صبری و بی صبری میگم حسین
فی ظلمت قبری میگم حسین
آقای من تویی سودای من تویی
نوکر شدم تا که بگم آقای من تویی

حسین لبیک حسین لبیک

اشک پای روضه ت رو دست ملائک دادم
اسمت که یادم بشه زهرا میفته یادم
هرجا باشم اول میگم حسین
به زبون و عمل میگم حسین
از حرم تا مقتل میگم حسین
سودای من رویای من تویی
ذکر دم و دقیقه لبهای من تویی

حسین لبیک حسین لبیک

لیلی خودش داره از عشق میباره بارون
واسه منه مجنونم اسمت بسه آقاجون
تا بشم سر به راه میگم حسین
کل سی شبه ماه میگم حسین
بعد هر بسم الله میگم حسین
دنیای من تویی عقبای من تویی
برگ شفاعت و مهر امضای من تویی
حسین لبیک حسین لبیک

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.