متاسف! کانال قدیمی یوتیوب ما متوقف شده است
Sorry! Our old YouTube channel has been Terminated so we are managing another channel ---

Click on Below Icons and Watch our Latest Videos

روی آیکون زیر کلیک کنید و آخرین ویدیوهای ما را تماشا کنید

YouTube Channel twitter zainabiyon tv Twitter zainabiyon tv instagram zainabiyon tv shiatv zainabiyon tv aparat zainabiyon tv namasha zainabiyon tv didestan zainabiyon tv namasha zainabiyon tv dalfak zainabiyon tv

جستجو

نماهنگ جدید شمشیر حامد زمانی (بازیرنویسی)

ویدیوی نماهنگ جدید شمشیر حامد زمانی 
Hamid Zamani New Song - Shamsher ( Sword) Hamed Zamani with subtitle
متن شعر شمشير

ديگه هيچ اسبِ سفيدي هوسِ تاخت نداره
بازي خورديم؛ بازي خورده بُرد يا باخت نداره

مَرداي نبرد اسباشونو دستِ گاري ميدن
ميشناسم سوارايي رو كه دارن سواري ميدن

از شجاعت ادعاهاشو به حدِّ كافي دارن
هركدوم تو پَستوو چنتا سپرِ اضافي دارن

اين وسط يه ترسي توو جونمه كه همش باهامه
من يه "شمشير" دارم؛ كه يادگاريِ آقامه
                          •••
من يه شمشير دارم؛ حرف داره؛ درد داره
هوسِ بريدنِ ريشه ي نامرد داره
من يه شمشير دارم؛ فراري از پَستووشه
من يه شمشير دارم؛ كه هنوزم خون روشه

اگه كه مَردا از توو ميدون پيچيدن
اگه كه نامَردا بيرق رو دزديدن
منو نترسون از راهي كه در پيشه
هرچي بايد ديدو چشماي من ديدن
                          •••
مَرداي دروغي دنبالِ طَلان؛ دنبالِ سَهمن
من يه "شمشير" دارم؛ ترس بَرم داشته بفهمن

اين جماعت تهِ مردونگيشون؛ تُف به زمينه!
اگه چيزي بتونه بلندشون كنه همينه!
                          •••
يه روزي مياد يكي روشونو كم ميكنه مَشتي
يه نفر مياد و "شمشير" و علم ميكنه مشتي

حالِ من برزخه؛ صبحِ يكمي گرگ و ميشم من
يه نفر پاشه؛ به مرتضي علي دوميشم من
                         •••
من يه شمشير دارم؛ حرف داره؛ درد داره
هوسِ بريدنِ ريشه ي نامرد داره
حالا كه گرسنه اي هست و شكم سيري هست
هرجا گُرده اي باشه؛ هميشه شمشيري هست

اگه كه مَردا از توو ميدون پيچيدن
اگه كه نامَردا بيرق رو دزديدن
منو نترسون از راهي كه در پيشه
هرچي بايد ديدو چشماي من ديدن
                         •••
شاعر: #پيمان_طالبي

No comments:

Theme images by fpm. Powered by Blogger.